bartk94.reismee.nl

Laatste blog vanuit Nederland??

Laatste blog vanuit Nederland??!

Nou daar gaan we dan mijn laatste blog vanuit Nederland. Na een lange maar zeer gezellige week vertrek ik morgenvroeg rond 5.00 uur naar Schiphol. Mijn vlucht vertrekt om 10.00 richting Quito de hoofdstad van Ecuador, het vluchtnummer is KL0751. Na een vlucht van zo'n 12 uur land ik rond 15.00 (lokale tijd) en gaat het avontuur pas echt beginnen.

Om jullie vast wat voor te bereiden op mijn reis hier de basis van mijn planning. Ik land zoals gezegd morgen in Quito waar ik zal worden opgehaald door de talenschool. Deze brengen mij naar het gastgezin waar ik zo'n 3 weken zal verblijven. Maandag 30 oktober zal dan mijn taalcursussen aanvangen. Na mijn 3 weekse cursus is het tijd om mijn gastgezin in Ecuador te verlaten en zal ik 2 weken zelfstandig gaan reizen. Waarna ik voor 3 weken een cursus in Cusco (Peru) zal volgen met tevens een verblijf in een gastgezin. Ook hier heb ik na 3 weken een periode van 2 weken zelfstandig ingepland om te reizen. Waar niet echt over nagedacht is, mijn vertrekdatum uit het gastgezin is 23 december..... Dus wat mijn plannen met kerst zijn is nog niet helemaal duidelijk. Maar ik denk dat ik ga proberen deze dagen op/richting Machu Picchu door te brengen. Op 8 januari zal ik vervolgens in Sucre (Bolivia) starten met mijn 3e een laatste cursus van 3 weken, ook hier zal ik verblijven in een gastgezin. Na deze 3 weken heb ik een wat langere vrije periode om te gaan en staan waar ik wil. Ik moet er alleen voor zorgen dat ik eind februari in Buenos Aires (Argentinië) ben wanneer mama en Paul mij op komen zoeken.

Na Buenos Aires heb ik nog niks vast liggen qua activiteiten of iets dergelijks, aangezien ik zelf ook niet weet hoe het reizen gaat bevallen. Hoe het financieel allemaal gaat lopen en in hoeverre het haalbaar is etc. Wat ik ook altijd heb gezegd, ik hoop daar zo lang mogelijk te kunnen blijven maar ik moet dan wel genieten. Tuurlijk zal ik daar wat tegenslag hebben en het daardoor even niet meer zien zitten, hier zal ik dan ook even doorheen moeten bijten. Maar wanneer het me voor een langere periode niet bevalt zal ik direct actie ondernemen om terug te komen.

Ik wil jullie allen nogmaals hartelijk danken voor de tijd die we tot nu toe gehad hebben. Met een aantal personen wat nadrukkelijker! Om te begin met mijn allerliefste (en ja enige... Maar toch) zusje en mama. Waar ik ondanks afstand toch altijd op terug kan vallen. Natuurlijk Judith mijn lieve vriendinnetje, waar dit niet makkelijk voor zal zijn, maar waarvan wij weten dat het goed gaat komen samen! De ouders en broers van Judith waar ik afgelopen jaar kind aan huis heb kunnen zijn. Epi, Suzanne en de Epi Crew, die mij een stabiele basis hebben gegeven in de 8 jaar dat ik deel heb mogen uitmaken van dit geheel, waar ik na mijn reis (naar alle waarschijnlijkheid) terug zal keren als werknemer. En natuurlijk de moagden voor alle mooie (internationale) uitstapjes, avondjes samen en dergelijke die we nog veel vaker gaan hebben uiteraard, maar nu wat moeten gaan uitstellen.

Ik ga aan jullie allen (niet alleen bovengenoemde) denken tijdens mijn reis, in de gaten houden en op zijn tijd ook wel missen tijdens mijn reis. Maar ik beloof jullie dat ik heelhuids terug zal komen met heel veel mooie verhalen, om daarna weer alle tijd met jullie te besteden. Dit is geen goodbye maar een snelle tot gauw, en uiteindelijk is 10maanden niet heel lang als je nu terug moet denken aan 10 maanden geleden (periode rond kerst) denkt het merendeel ook "wow dat is snel gegaan"!

Groetjes, veel liefs en tot snel!!!

PS: je kunt je nog steeds aanmelden om automatisch een bericht te ontvangen wanneer ik een nieuw verhaal heb geschreven. Dit doe je rechts van het verhaal (wanneer je op de computer leest) of onder het verhaal via je telefoon. Je kan het natuurlijk ook via fb volgen of via delink. http://bartk94.reismee.nl

en oja mocht je geen 6 afbeeldingen zien laat het me dan aub even weten. Ook als je je wel hebt aangemeld voor de mailinglijst maar geen mail hebt ontvangen dan hoor ik dat graag!

Reacties

Reacties

Sabina

Hey ,heel veel succes in u avontuur , geniet er vooral van . Grtjs vanuit Belgenland Sabina , Ronny en Jaimy

Lisette Beekmans

Bart super spannend maar hoop dat je een fantastische tijd tegemoet gaat! Zie je blog wel voorbij komen en zal ze met verbazing lezen denk ik, met wat je daar allemaal gaat beleven!

Miranda

Mooi geschreven barrie, ik wens je alle goeds succes en hopelijk en te gekke tijd. Tis je droom ga die achterna en mocht het niet lukken dan meteen terug, we zullen aan je denken en ik ga je zeker volgen dikke kus je (ex) collega

Jan en Thea

Hoi Bart
Je kunt nu de uren af gaan tellen. Je avontuur gaat beginnen...
Let goed op jezelf en je spullen.
Je blog is goed geschreven, duidelijk, informatief en.... met gevoel (is ook belangrijk)
Bart zet hem op, wij gaan je volgen en genieten van je reisverhalen en als het nodig is ook ondersteunen!
Houdoe van de buren

Maaike

Hey Bart,


Goede reis en probeer zo veel mogelijk te genieten. Lees je verhalen graag.

Groetjes

Tim

Mooi geschreven Bart! Bijzonder veel succes en plezier gewenst! You can do it! :)

EWald.

Ik hoop dat alles gaat zo jij het in gedachten had. Geniet ervan en zie weer gezond en wel terug te komen. Vaya con dios.

Yvon N

He Kerel, heel veel plezier en succes. Hou je koppie erbij en geniet met volle teugen ook als het iets minder gaat.
Toi toi!

Adrie Oerlemans.

Bart, ouwe buur jongen. Heel, heel goeie reis. Pas goed op jezelf. Geniet van alles. Gr. Adrie.

Nicole

Heel veel reis en leer plezier.
Heb je je beschermengeltje bij je??
Ik ga je volgen met je verhalen.
Tot gauw

Robert

Bart geniet ervan buen viaje

Gionne

Leuk om je op deze manier te kunnen volgen, Bart! Maak er een hele mooie reis van en kom met veel positieve ervaringen weer veilig thuis! Geniet!

Jan en Thea

Hallo Bart
Je moet er zijn intussen. Dus als je zin en tijd hebt laat maar iets horen al snap ik heel goed dat de vlucht en het reizen naar de plaats van bestemming heel veel energie van je vergen. Ook ben ik benieuwd hoe het gastgezin bevalt?
Kortom blog er maar op los.....
houdoe Jan en Thea

Suus

Hé Bartje,
Nogmaals heel veel plezier en succes!
Zorg goed voor jezelf en dat kun je heel goed weet ik, dat doe je al heel wat jaren....
Heel veel ervaringen rijker en heelhuids terugkomen!
Ga je volgen de komende maanden...
Liefs Suus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!