bartk94.reismee.nl

Testverhaal 2 voor vertrek, nu hopelijk ook met foto's

Hoi allemaal,

Zoals aangegeven wil ik een aantal test blogs voor mijn vertrek op 26 oktober plaatsen. Dit om ervoor te zorgen dat iedereen die zich geroepen voelt zich aan te melden voor de automatische mailinglijst dit kan doen (langs het verhaal is dit mogelijk als het goed is), maar ook om ervoor te zorgen dat alles naar wens werkt. Vandaar dit verhaaltje van vandaag, ook zal ik jullie weer een kleine update geven over mijn voorbereidingen voor de reis.

Om te beginnen maar wat van mijn voorbereidingen doornemen, dit zijn echt van die standaard voorbereidingen die elke reiziger zal hebben, maar zoals gezegd is dit nog een testverhaal en is het voor nu even belangrijk om ook afbeeldingen uit te proberen. Sorry als het wat saai is......

Een must have om op een langdurige reis te gaan is natuurlijk goed materiaal, voor mij komt dit vooral neer op een goede jas, schoenen en backpack! Niet een al te leuke kostenpost maar wel een noodzakelijke. (hopelijk hieronder een foto van de gekochte attributen te zien)

Naast de attributen is het ook van belang om medisch goed voorbereid op pad te gaan, vandaar dat ik maar een aantal vaccinaties heb gehaald, te weten Hepatitis A & B, gele koorts en de Rabies vaccinaties. Deze zijn allemaal opgenomen in mijn gele paspoort (fotot hieronder als het goed is) waardoor ik met een gerust hart die kant op kan vliegen. Voor malaria heb ik een noodkuur voor 10 dagen voorgeschreven gekregen, dit omdat malaria niet of nauwelijks voorkomt in de gebieden waar ik kom. Als laatste heb ik een kuur voor hoogteziekte ontvangen, iets wat in Nederland niet voor zal komen maar daar iets voor de hand liggender met bijvoorbeeld het Andes gebergte in het vooruitzicht.


Voor nu heb ik denk ik wel weer genoeg getest, ik begrijp dat dit niet het meest aantrekkelijke is om te lezen maar ik wil jullie hiervoor toch bedanken. Daarnaast wil ik jullie voor vertrek nog een aantal dingen vragen;

-> Heb je tips voor mijn schrijfstijl, om het aantrekkelijker te houden om te lezen, dan hoor ik deze graag

-> Heb je tips voor het backpacken hoor ik deze ook graag,

-> Ben je aangemeld voor de mailinglijst maar heb je geen e-mail gehad hoor ik dit graag zodat we dit op kunnen lossen

-> En als laatste, Wat zijn zaken die jullie graag zouden willen lezen tijdens mijn reis?

PS: ik heb nu totaal niet op spelling/grammatica gelet, dus je hoeft me daar niet op te wijzen ;)

Greetings

Reacties

Reacties

Ewald

Je verhaal ziet er goed uit.
Ga zo door.

Jan en Thea

Wij kijken er naar uit om jouw reis digitaal te volgen.
Het is goed om je indrukken en ervaringen vast te leggen....
Het wordt de reis van je leven dus bewonder, verwonder en geniet van alles wat je gaat zien en meemaken. Het zal je horizon ontzettend verbreden.
Groetjes van de Hoogstraat....

Bert en Rika Brandwagt

Geniet van jou avontuur.. Verwonder je van de dingen.. Het zal iets worden waar menig mens over droomd om dit te doen.. Jij maakt jou wens en droom waar

Lambert

Veel plezier.

Beschrijving plannen en afwijkingen (waarom) later zijn voor ons interessant.
Voorbereiding is alle bezienswaardigheden in een goede volgorde te zetten. Als je voorbij bent ga je niet meer terug.

Lambert

Ik stel voor dat je de app osmand meeneemt. Offline kaarten met zelfs wandelpaden kun je met Wi-Fi nu al downloaden.

Als je digitale reisgidsen nodig hebt laat maar weten. In pdf of ePUB formaat.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!