bartk94.reismee.nl

Voor vertrek maar wat testen!

Hola, bienvenida, hallo en Welkom,

Zoals jullie wel weten ga ik binnenkort voor een wat langere tijd ons kleine landje verlaten voor een wat groter geheel. Aangezien ik weet dat een aantal van jullie wel wat op de hoogte gehouden willen worden van mijn reis is deze blog in het leven geroepen. Ik weet dat ik nu redelijk op tijd ben met het aanmaken hiervan maar dat is puur om ervoor te zorgen dat ik niemand vergeet

Het concept is eigenlijk heel simpel;

  1. Ik ga (proberen) op zijn tijd een berichtje te plaatsen hier,
  2. Met wat geluk zitten er zelfs wat bijgevoegde foto's bij,
  3. Degene die hier interesse in hebben lezen het verhaaltje van me (wat ik zo origineel mogelijk zal proberen te houden),
  4. Bekijken eventueel de foto's,
  5. Mocht je het nog gekker willen maken, naast alleen lezen/plaatjes kijken, dan kun je hier zelfs op reageren,
  6. Met wat geluk krijg je dan nog een reactie van mij terug!

Mocht je dit nou echt niet willen missen dan kun je je bij mij aanmelden voor de mailinglijst, hierdoor krijg je automatisch een mailtje wanneer ik weer een gruwlijk mooi verhaal heb geplaatst. Deze kun je dan via de bijgevoegde link lezen. Wil je deze spam ontvangen om mij beter te kunnen stalken dan kun je je e-mailadres achter laten in de rechterkolom (als het goed is), of je kunt mij even persoonlijk benaderen over hoe en wat! Hoe dan ook zal ik weten wie me allemaal probeert te stalken

Wanneer je je niet aanmeld voor de mailinglijst, zul je op zijn tijd wat voorbij zien komen op één van de social media welke ik reeds heb.

Hopelijk was dit eerste verhaal al niet te lastig om te volgen, mocht je toch nog enige tips hebben dan hoor ik dit graag! Tenslotte wil ik iedereen zo goed mogelijk van informatie voorzien tijdens mijn langdurige afwezigheid. Mocht je vragen hebben dan stel ze ook gerust!!

Saludos, Hasta la vista, Adios,
Bart

Reacties

Reacties

lisette beekmans

Leuk Bart, ben zeker benieuwd naar de mooie en leuke of minder leuke dingen die je gaat beleven!

Robert

Ben benieuw naar je komende
Reis ervaringen

Jehebt mijn mailadres

Thea Traa

Tof Bart , geniet er van ik hoor het wel hoe dat het je verder vergaat . Groetjes

Hans

Zeker wil ik graag volgen. Heel veel funn daaro. Geniet ervan.

Oma Schoones

Ben je goed aangekomen hopelijk wel,ik hoorr het nog wel Heel veel groetjes Oma Lenie en Jan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!